Sista sekund, som alltid

I morgon drar jag igång min dansgrupp igen. Bara en den är gången, inte två som i höstas. I den yngre gruppen var det för få anmälda för att det skulle bli någon grupp, men i den äldre gruppen är det 6 tjejer som har anmält sig så det blev en alldeles lagom liten eller stor grupp. Vi kommer bli grymma! Det ska bli så roligt!! Har fått en ny koreografi jag ska lära tjejerna (och den är awesome!!) så vi har lite att jobba med. Förhoppningsvis fungerar alla steg även om min grupp är lite yngre än koreografen tänkt att de ska vara. Mina tjejer är ju så duktiga så det ska nog inte vara några problem, och sen är ju gruppen inte så stor även om det skulle komma några som glömt anmäla sig, så är det något som är konstigt kan vi gå igenom det ordentligt. Och så får ju alla gott om plats att dansa fullt ut också. Sååå taggad!!! Kanske lite i sista sekund, men har precis bränt en skiva med musiken till terminen... Och uppvärmningen kommer jag planera det sista på medan jag åker buss ut till danslokalen imorgon. Eller medan jag håller i uppvärmningen... Inte alls oplanerat och i sista sekund. Jag skyller på att det har varit en hel del plugg att göra och att jag känt mig febrig i helgen. Fast jag borde egentligen ha planerat för ungefär en vecka sen.

Kommentera här: