Pysselplanering

Sitter och laddar inför möte med SBU:s aktivitetsråd. Vi ska hålla i en verkstad på ett ungdomsläger om en månad så det är dags att planera nu. Jag börjar inse att jag inte alls har någon koll på vad vi har för förutsättningar, om vi har tillgång till köket till exempel, så det kan tänkas bli lite intressant det här... Sen är det inte säkert än om det blir läger eller inte, men jag utgår från att det blir så vi är förberedda. Hellre planera och ställa in än att ställa in för att vi inte planerat. Det är inte helt lätt att komma på saker man kan göra på återskapandeverkstad, men något ska vi nog kunna hitta på. Har kollat runt på internet för att se vad andra hittat på och bara man börjar leta finns det en hel del. Dock är det mycket som kräver en spis eller en ugn. Så jag hoppas att vi får låna köket. Borde kanske ha kollat upp det, men jag har inte ens tänkt på det...

Kommentera här: