Planering

Eftermiddagen har ägnats åt SBU och diverse administrativt, men inte för den skull tråkigt, arbete. Har försökt nå de som är ansvariga för lokalen jag har dansgrupper i med hopp om att kunna boka samma tid som förra terminen, men de vill inte svara. Tänkte att jag skulle boka så fort jag fått okej från skolan att ha kvar dansen trots att jag egentligen har egenplanerad skoltid just då så att jag inte skulle få problem därifrån senare och eftersom det var okej med min handledare skulle jag boka när jag kom hem. Bara det att jag inte kan få tag på de ansvariga... Om jag kan boka och skicka ut information till mina fina dansare idag kan jag komma igång om lite drygt två veckor och det vore vääldigt bra. Har försökt ordna inför kvällens möte med SBU:s aktivitetsråd också. Vi ska hålla i en återskapandeverkstad om knappt en månad och har inte planerat denna än, så det är dags att göra det nu.

Kommentera här: