Lovstress

Hjälp! Hur ska jag få lovet att räcka till allt jag vill göra? Det har inte ens börjat och jag känner redan att det är alldeles för kort. Alla man vill träffa, all träning jag vill hinna med innan vasaloppet (kortvasan går fredag nästa vecka, så det gäller att inte ligga på för hårt för sent, men jag måste ju träna mer, har inte tränat på två veckor eller något sådant!!), allt musikspelande jag vill ta igen, koreografin jag borde skapa så mina underbara dansare har något nytt att sätta tänderna i när de är klara med den koreografi vi jobbar på nu och allt plugg. Någon tid för att bara slappa kommer jag inte ha, men det är inget jag sörjer. Hoppas få chans att ta igen lite fotograferande också, förhoppningsvis blir det lite trevligt fotoväder. Ja, som sagt, lovet är på tok för kort. Skulle behöva ett sommarlov, typ, för att hinna med allt jag skulle vilja hinna. Och jag som tänkt att jag ska försöka få tag på något extrajobb att spendera mina lediga dagar på. Skulle inte bli mycket jobb för mig, även om jag lyckades hitta något, så det kanske är lika bra att inte ens försöka...

Kommentera här: