Update

Jag har spenderat hela dagen med näsan i en bok. Eller iallafall nästan hela dagen. Alldeles för länge sen jag läste något bara för att det är kul (och inte för att det är ett skolarbete) så det var härligt att bara låta tiden passera allteftersom jag vände blad i boken. En hel pocket har jag hunnit läsa ut och riktigt bra var den också, fast vääääldigt förvirrande. Jag har försökt bli klar med UF företagets hemsida också, det är bara sista detaljen kvar nu, men det går trögt. Tyvär. Målet är att vi ska publicera hemsidan på onsdag, och hela morgondagen är vi hos kusinerna i Katrineholm, så ska vi hinna klart är det ikväll det gäller. Gah!! Nu när vi är så nära är det irriterande att sitta fast. Men, men, UF-året ska vara på riktigt och då krävs motgångar. Har hunnit med ett träningspass också och tycker att det är alltför mycket löpning och alltför lite skidåkning just nu. Nog för att det är skönt att kunna sticka ut och springa, men om de där milen under Tjejvasan ska bli uthärdliga behövs ett visst antal mil på skidor innan dess. (jag vet att man kan åka rullskidor, men då ska man ha ett par sådana också)

Kommentera här: