Steppass - inget för mig...

Förlåt, men hur i hela friden kunde Kevin Walker vinna IDOL?! Jag ska inte påstå att jag har följt årets IDOL, men de kanske två avsnitt jag sett har han sjungit falskt heela tiden, och nu på musikhjälpen låter det inte bättre. Vad är problemet? 
 
Jaja, jag var ju på Steppass (med ett Corepass efter) för en stund sen, och jag måste säga att jag är helt värdelös på att förstå kombinationer på en stepbräda. Tror att det inte kommer att bli så jättemånga steppass för mig i framtiden. Inte mitt favoritpass. En spinningcykel, lite afrorytmer eller egen tid i gymmet slår step med hästlängder. Core brukar vara trevligt, men idag kände jag hur extremt svag jag är, så jag måste kanske jobba lite på min styrka framöver. Inte kul när axlarna ger sig direkt när man ställer sig i en planka. Det är inte ens axlarna man fokuserar på. Jomensåatte... Styrketräning kanske behöver prioriteras lite mer... Meen, det är så tråkigt! Framförallt innan man hunnit bygga upp styrka, precis som jag tyckte att det var trist att springa fram tills jag kände att jag kanske faktiskt kunde orka springa en bit. 

Kommentarer:

1 Moa:

skriven

Samma här! Alltid axlarna som ger vika först... Lite mer armträning tror jag man borde satsa på! :D

Svar: Haha, jo, och lite tungt eftersom jag en gång i tiden åtminstone hade fiolmuskler... ;P
AliceSaraLovisa

Kommentera här: