Inte som jag tänkt...

Idag har jag haft uppvisning med min Roundaboutgrupp. Lite avslutning på terminen. Fjärde terminen. Vi har verkligen redan dansat i två år!! Jag bokade stora salen i Idrottsgården i Börje, en väldigt mycket större lokal än den vi dansar i vanligtvis, för uppvisningen, men det hade blivit dubbelbokat så vi fick vara i källaren istället. En riktigt mysig lokal, men mindre än vår vanliga lokal och väldigt trång när 9 tjejer ska få plats att dansa och deras familjer ska få plats att titta på. Lite tråkigt, men så kan det gå. Det blev iallafall bra uppvisning, vi körde först hela koreografin med hela gruppen och sen delade vi gruppen i två och körde var grupp för sig en gång. Det var ett förslag från gruppen, de ville synas ordentligt och kunna ta ut stegen. Tror det blev bra! Hade pappa med som kameraman så han spelade in alla tre gångerna med min kamera och tog en massa bilder med sin egen. Än har jag inte hunnit kolla, men jag ska gå igenom allt imorgon. Däremot har jag gått igenom Adams-Ray-bilderna. Ungefär 960 stycken!! Sorterade lite och valde ut 86 som har en potential att vara bra, men måste titta lite noggrannare, klippa bort lite publikarmar och publikhuvuden (och kanske ändra lite färger och liknande, vem vet) men imorgon kommer de upp. 

Kommentera här: