Dagen före examinationsmaraton

Lång dag idag, med på tok för mycket panikförberedelser för imorgon. Men imorgon kommer att bli en tuffare dag än idag. Kamratrespons första lektionen på en uppsats som helst ska in imorgon (religion), sista provet för kursen på andra lektionen (psykologi), lunch lite snabbt innan det är dags för dagens tredje lektion och presentation av ett grupparbete vi (skulle ha) gjort (engelska) och sen som kronan på verket är det dags för tre timmar nationellt prov. I fysik. Ska göra nationella för att kunna höja mitt betyg, men jag sitter och tvivlar på hur det ska gå till. Meen, tänker jag så är det ingen poäng att göra det, så det kommer att gå asbra! Tar jag det lugnt, tänker igenom vad jag gör innan jag gör det och använder tiden, miniräknaren och formelsamlingen ordentligt ska det lösa sig. Nu ska jag göra så mycket icke-skolrelaterat jag bara kan så att jag kan somna ordentligt ikväll. Jag kommer att behöva det imorgon. 

Kommentera här: