Beslutsångest

Sitter och velar om jag ska gå på Daniel Adams-Ray eller inte på fredag. Har ingen aning om hur många biljetter det är kvar, men än så länge verkar det gå att köpa iallafal... Har tänkt hela hösten att det vore en kul grej att gå på, men jag har inte noterat när det är. Fick ett infall idag att kolla upp datumet och insåg att det visst var den här veckan. Hoppsan! Ah!! Jag måste nog överväga det ett tag till, så får vi se helt enkelt. 
 
Annars är det plugg som gäller. Har bestämt mig för att inte plugga efter 8 på kvällen, så nu har jag slutat för idag, men lite har jag pluggat iallafall. Eller ganska mycket, har skrivit en hel religionsrapport sen igår morse. Och så hoppade vi elefantsteg frammåt med hemsidan på UF-lektionen imorse. Sen att det fortfarande inte syns när man inte är i administratörspanelen, det är något vi måste lösa, men nu finns iallafall en möjlighet att det ska funka, igen. Hoppas jag lyckas knäcka hur jag ska göra för att få funktionerna att fungera och synas, nu när de ju faktiskt ligger där. Det är lite synd om Malin som ska försöka arbeta i samma rum som mig på UF-mötena. Jag sitter och pratar med datorn och WordPress, och funktionerna och icke-funktionerna. Fast för att vara helt ärlig låter vi nog kanske likadant båda två. Man kan ju fundera på vem som började, eller om det var båda...

Kommentarer:

1 Moa:

skriven

Åh vad klokt att ha en tid att sluta plugga på kvällen! Jag måste också införa det... Kramar!

Svar: Haha, det är egentligen inget jag har bestämt mig för, bara något jag gjort, men det är vääldigt skönt! ;P
AliceSaraLovisa

Kommentera här: