Sommarlov

Har precis räknat efter och kommit fram till att det är exakt 34 skoldagar kvar till sommarlovet, och av dem bara
28 seriösa dagar. Vi har max två hela veckor (förutom den här veckan) och ungefär 10 prov/arbeten som ska lämnas in. Så skönt!!! Ett av de arbeten som ska in är ett idrottsuppdrag där vi ska träma mot ett mål under 8 veckor. De första två veckorna gick utmärkt, men sen tror jag att jag drog på mig benhinneinflamation, så nu har jag inte tränat på en vecka. Så typiskt mig!! Blir alltid sjuk eller så får jag ont någonstans, bara för att jag börjar träna. Imorse tog jag iallafall tag i det här med träning och åkte på ett spinningpass innan skolan. Det är helt otroligt vad det kan vara jobbigt, så det bara måste vara bra träning. Tänker att om jag inte kan springa så att jag får bättre kondition måste jag hitta något annat som är jobbigt nog, och spinning är direktkvalificerat. Hoppas fortfarande att jag ska kunna springa snart igen, men annars får det helt enkelt bli många spinningpass framöver. 
 
Just nu längtar jag efter (förutom att kunna springa) värme och torra vägar så att den här skönheten kan få komma ut lite...
Foto: AliceSaraLovisa, Juni 2013

Kommentera här: