Sanna mina ord

Träning!!! Jag får äntligen träna igen! Räknade fel och trodde jag hade flera veckor kvar innan jag får träna, men från igår gäller inte mitt träningsförbud längre. Sååå skönt! Idag firade jag med en löparrunda med nyvunna gps-klockan. Hela fyra kilometrar tog jag mig levande igenom, det känns faktiskt ganska bra! Nu är det bara att köra på och faktiskt komma igång en gång för alla. Ska bli riktigt skönt att kunna dra på springskorna när jag blir lite väl trött av körtelfebern (som inte ger sig helt utan kommer kunna göra mig trött i upp till ett år frammåt, ett år!!) och få lite frisk luft. Och det utan att ligga med feber dagen efter. Nice!!
 
Om man har rätt musik på när man springer är det galet mycket lättare. Sprang och funderade på hur mycket musik påverkar en, och hur mycket en låt kan säga. Haha, har haft olika låtar som alarm, ringsignal och sms-signal, så nu när jag hör Olle Hedbergs The Scientist tror jag att jag fått ett sms, när Coldplays Paradise spelas tror jag att jag snart har PH eller lektion, Anna Bergendahls This is my life innebär att det är dags att vakna, vilket även gäller Adeles Someone like you. Soudtracket till New Moon var länge förstört av alla de timmar jag spelade The Sims och lyssnade på det när jag fick det, men det börjar släppa nu.
 
Ah, juste! Roundaboutgruppen är nu tre tappra tjejer stor, och infolappen gick ut till dem idag! Hehe, ja jag har just sprungit för första gången på fyra veckor så jo, jag är speedad...

Kommentera här: