Merci

Var tog gårdagen vägen kan man undra? Jo, jag sov bort halva dagen och vaknade inte förrän halv tolv, vilket såklart är väääldigt typiskt mig. Eller kanske inte alls typiskt mig... Hur som försvann dagen bara efter det, med en match för våra duktiga fotbollstjejer på eftermiddagen. Riktigt bra kämpade de, men lite hårda siffror bakåt blev det ändå tyvär. Idag var det dock glömt då det var föräldramatch som avslutning, och föräldrarna kan de ju inte ta och förlora mot! Jag var förrädare och spelade med föräldrarna då det inte var överdrivet många sådana på plats, så själv fick jag också lite träning. Riktigt jobbigt kan det vara att spela fotboll, och lite läskigt när man inte har varken benskydd eller fotbollsskor. Kan tala om att det är riktigt halt på de blöta planerna om man springer allt man har med converse på fötterna. Och springa var man tvungen att göra om man skulle ha någon som helst chans att påverka matchens resultat. Stryk fick föräldrarna med 3-2, fast jag är som förrädare lite glad ändå såklart eftersom jag hejade på tjejerna. Trots att de psykade mig så gott de kunde... Efter matchen blev det fika med alla goda kakor några duktiga föräldrar bakat och sen fick vi ledare till och med varsin chokladask! Vilken lyx!!

Kommentera här: