Dansa, pausa, dansa, pausa

Haha, jag får ibland höra att jag gör för mycket och att det måste finnas något jag kan låta bli att göra. Något jag kan prioritera bort. Så nu ska jag vara duktig och prioritera lite. Haha, fast bara lite. Jag ska sluta som tränare i systerysters fotbollslag, som det är nu är vi fem stycken tränare och jag gör inte mycket mer nytta än att hålla paraplyer åt tjejerna på matcher när det regnar. Så nu ger jag mig och lägger den tid jag får över på annat istället. Som att planera roundaboutpass, träna själv, plugga, vara på konfirmandträffar och göra mitt bästa för att vara en lika bra ledare som de jag hade... Ha roundaboutpass också, förresten. Som det ser ut än så länge har jag två tjejer i en av grupperna, men då har lapparna iförsig bara gått ut till tre tjejer än eftersom det är lite längre process att få ut lappar i skolan än att bara ge den direkt i handen på de som inte går i lantskolan och får lapparna där... Hoppas det finns lite intresse så att det iallafall blir en grupp, och kanske framför allt hoppas att de som dansade förra året vill fortsätta men att även några nya tillkommer. Jag ska på min första officiella danslektion på onsdag, så nu har jag några gånger på mig att samla på mig steg att köra på roundaboutpassen sen. Riktigt smart faktiskt, om jag får säga det själv!

Kommentera här: