Dagen i listform

Idag är en sån effektiv dag som ibland bara dyker upp. 
Jag har hunnit:
  • städa lite på mitt rum
  • spela fiol på lovsångsmässa i kyrkan
  • hjälpa pappa mäta ut hur mycket slang vi behöver för dräneringen vi ska gräva ner kors och tvärs över halva tomten
  • bära upp utemöbler på vinden (också med pappa)
  • Få utbrott på datorn när den la av just när jag måste ha den för att välja musik till morgondagens danspass
  • välja låtar till danspassen imorgon
  • skapa en koreografi att arbeta med imorgon och som kan fungera som uppvärmning de kommande gångerna
  • planera hur i hela friden jag ska få med mig allt på motorcykeln imorgon
  • övningsköra och leta upp och fylla i mallen till närvarokorten där jag ska fylla i när mina dansare är närvarande
Eh, ja, effektivt helt enkelt. Det enda som är kvar nu är:
  • packa inför imorgon så att jag inte glömmer någon av alla de extremt viktiga saker jag måste ha med
  • läsa ut boken som måste lämnas tillbaka imorgon
  • träna lite på koreografin till imorgon...

Kommentera här: