Tandläkaren!

Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förut. Jag har fått en bedövninvsspruta (eller fyra för att vara korrekt) i tandköttet och sedan fått en tand utdragen. Tidigare har jag aldrig behövt dra ut en enda tand, men idag drog de ut en mjölktand, MJÖLKTAND!! Hursom är den borta nu, utan att jag behövde ha ont av den. Fast det var en ganska läskig känsla att vara helt bortdomnad i halva ansiktet några timmar... I övrigt har jag väl inte gjort något vettigt idag. Laddade ner världskaparverktyget till The Sims 3 igår, så nu är jag fast. Så häftigt! Man är liksom landskapsarkitekt, stadsplanerare, arkitekt, inredningsdesigner och stylist samtidigt. Aaah!!  Fast jag har ju varit hos frisören också idag. Riktigt nöjd är jag. Tror jag har hittat en frisör att gå tillbaks till!
 
Foto: AliceSaraLovisa, Oktober 2012

Kommentera här: