So much more

Skolan känns av någon mystiskt anledning ganska lugn, men oavsett vad ska jag lämna det när jag går ut ur skolbyggnaden för ikväll är det film med ungdomsgruppen i kyrkan och sen styrelsemöte med ungdomsstyrelsen efter det. Kan behövas! Vi har inte haft möte på evigheter och det känns som att vi har saker att planera!! Haha, än så länge är jag dock i skolbyggnaden, så jag får fortfarande tänka på allt jag kanske borde vara stressad över, som ett idrottsprov, ett engelskaseminarium, ett matteprov, en engelskaartikel, en svenskaanalys, ett fysikprov..... Eh, ja och det är bara vad som händer innan nästa fredag. Men eftersom det känns lugnt vet jag inte om jag borde vara livrädd eller känna att jag har koll. På PH låter det som att jag har koll och allt är hur lugnt som helst, men jag vet inte om jag har lyckats övertyga mig själv lika mycket som jag övertygat min lärare. Dumt, nu stressar jag bara upp mig över det, och det tjänar jag inget på. Ner på stan och fixa lite innan kyrkan nu så är det film och underbara människor sen!

Kommentera här: