När effektiviteten slår till

Sprang från skolan till bussen, och sen från bussen hem idag. Rätt skönt, men riktigt jobbigt. Haha, lite konstigt när man kliver av bussen vid 12 och funderar på om man kanske skulle ha tagit på sig en reflexväst. Det kanske inte riktigt var så mörkt, men tanken passerade genom huvudet. Fick lite bråttom fråm skolan för att hinna till bussen så istället för att sätta på mig knäskydden drog jag på dem på armarna, över tröjan. Hade lite för fullt upp med att springa för att märka om någon tittade konstigt på mig, men det är väl egentligen helt normalt att springa med knäskydd på armarna? Innan dagens träning hann jag med den flummigaste idrottsföreläsningen någonsin (där whiteboardpennor bestämde maxvikten för när dåliga lyft är ok och där dåligt hette obra) som vi snarare skrattade oss igenom än fokuserade på och ett fysikprov. Jag vet att jag gjorde heeelt fel på sista frågan, men resten gick helt okej. När jag kommit hem var det svenskaanalysdags. Vi har deadline imorgon och ingen som helst tid att jobba med den i skolan under dagen, så det var bara att strukturera upp, lägga till och fixa ordning analysen idag. Tänker att jag ska fixa till den med citat och exempel när jag kommer hem imorgon, glömde texthäftet i skolan idag...  Glömde nästan! Har varit duktig och städat mitt rum OCH spelat fiol också. Lät faktiskt riktigt bra till och med!

Kommentera här: