Inte helt okej

Tror att jag kommer ha mardrömmar i typ en vecka så jag försöker undvika att försöka sova... Inte helt okej när nån man litar på skickar en länk och vägrar förklara och så är det en skrämma-livet-ur-folk-win-är-dumma-nog-att-trycka-på-länken... Aldrig mer säger jag bara!

Annars har jag varit på halloweenfest med unf, vilket har trevligare än jag förväntat mig, och firat min mammas mormor (får inte kalla henne gammelmormor, hon tycker nämligen inte om det) som fyller 85. Har spenderat halva dagen åt att skapa en finn 5 fel till tidningen vi gör i aktivitetsrådet för sbu också, till ingen nytta då vår illustratör vaknat till liv, fast det kanske är tur det. Var väldigt roligt att rita igen, iochförsig, så det var inte helt i onödan ändå! Kommer säkert på ett sätt att använda den förr eller senare.

Nu ska jag försöka sova, trots allt, det är ju ändå skola imorgon...

Kommentera här: