Bara så typiskt mig!!

Idag har jag varit väldigt duktig. Tycker iallafall jag. Dels har jag skrivit en labrapport som jag ska komplettera med några källhänvisningar från formlsamlingen som ligger i skolan. Trots att datorn var emot mig lyckades jag ganska bra till slut... Sen fick jag för mig att jag skulle sticka ut och springa, så innan jag hann ändra mig drog jag på mig träningskläder och en reflexväst (det var egentligen lite väl mörkt för att inte ha pannlampa men det struntade jag i), letade upp lite bra musik i telefonen och sprang. Trots att det var så mörkt att jag knappt såg stigen klarade jag mig nästan hela vägen genom skogen utan problem. Det var bara det att jag slutade fokusera på stigen när jag såg vägen jag var på väg till och självklart var det en rot precis där jag sprang och självklart ramlade jag så att jag fick ont i båda fötterna. Nu är de ordentligt lindade så förhoppningsvis är det bra till imorgon. Det är bara så typiskt mig!! Bara för att jag är taggad på att träna är det såklart något jag lyckas med för att försvåra det. 

Kommentera här: