Äntligen ro!

Jag har på något sätt överlevt de två eller tre hemska veckor som varit med allt för många inlämningar och prov i kombination med läger och utbildning på helgerna och aktiviteter varje kväll. Det har känts som minst två månader samtidigt som bristen på lediga helger gör att det känts som en evighetslång vecka. Nu är det iallafall över och veckorna ser nästan skrämmande lugna ut när jag kollar i kalendern. Nästan inget uppskrivet alls! Belönade mig själv genom att inte ta med några skolböcker hem igår och gå på bio idag. Ska bli riktigt skönt att vara i fas i skolan ch kanske kunna ligga lite före också. Hann med en stund på stan också idag så nu har jag börjat inhandla och planera julklapparna. Haha, min engelskalärare skrämde livet ur mig när han helt plötsligt dök upp bakom en hylla och påpekade hur svårt det var att hitta något i affären. Tog ett tag innan jag återhämtade mig efter det.

Kommentera här: