Call it a day

Ikväll ska jag faktiskt träna. På riktigt den här gången. Förra veckan utlovade jag fotbollsträning, men sen blev det inte av, men den här gången SKA jag faktiskt träna. Har koll på tiden, vet att det kommer att vara några andra där och är ännu mer taggad än förra veckan. Sen att det inte är så hett ute att man knappt orkar lyfta fötterna (typ som det var i söndags) är ett stort plus. Jag vill spela fotboll!! Nuuu!

Skolan idag var väl inget särskilt kan man säga. Det märks att det är sommarlov snart. Engelskan var inte seriösare än lite rita, gissa, spring, matten var inställd och spanskan var förberedelse inför sista "provet", eller kanske salskrivning, eller vad man ska kalla det. Kort dag med mycket egentid, så fysikuppgiften är klar och religionsuppgiften är lite närmare klar än den var när jag gick upp imorse. Jag hann till och med handla lite nya kläder (trots att min budget går ut på att jag inte ska köpa något innan jag tar körkort) innan jag tog bussen hem. Det behövdes kan man säga. Jag äger typ ett bar shorts och ingen klänning eller kjol som är tillräckligt fin för att jag ska vara bekväm i dem i skolan. Men nu är det lite bättre iallafall!

Kommentera här: