I´m so happy

Idag började dagen riktigt bra. Jag kan inte riktigt säga varför, men jag var glad när jag gick till skolan. Inte för att jag inte brukar vara det, men jag var väldigt glad, utan att kunna förklara varför. Det var inte för att jag hade en enorm uppsats att skriva, inte för att jag hade fiol på kvällen och inte för att mina föräldrar är svårövertalade och inte riktigt vill låta mig köra motorcykel än. Jag var bara glad, helt enkelt.

Fram till lunch hann jag mycket mer än jag hoppats på uppsatsen samtidigt som jag hann prata mycket mer med andra som inte orkade plugga och dessutom boka mina första körlektioner med motorcykel. Enda bakslaget var att första lektionen inte var förrän 28 maj, allt innan var redan fullbokat. Hur som helst fortsatte dagen att vara bra, trots fiol på kvällen och en lärare som inte vet vad sluta i tid innebär...

Nu ska jag ha en dejt med mina körkortsteori-böcker!!

Kommentera här: