Dynamite

Okej, idag har jag varit riktigt effektiv.

Jag har skrivit klart den enorma samhäll/historia/religion uppsatsen och så länge inte läraren imorgon säger att den är för lång (18 sidor är väl inte så farligt?! Okej, jo det är långt...) kan jag lämna in den. Hoppas, hoppas, hoppas!! Sen har jag haft spanskaredovisning som faktiskt gick bra trots mina tvivel och direkt efter var det fysikprov som gällde. Waaaaa! Vad gör man nu liksom när allt är klart?! Jo, juste skriver tal. Ett på engelska och sen svenska nationella. Inte tid att ta det lugnt än...

För att vara ännu lite duktigare har jag bokat in ännu fler motorcykellektioner, snart (eller ja, om typ två månader men ändå) smäller det! Hoppas jag hinner lära mig tillräckligt så jag inte behöver så många lektioner..

Kommentera här: