Ambitions

Istället för att klaga på att det snöat idag tänkte jag se frammåt.

Idag har jag lekt duktig och sprungit hem från bussen. Det är inte särskillt långt och därför inte egentligen tillräckligt för att kunna säga att man tränat, men det är alltid något. Självklart lyckades jag glömma bort att jag hade styrelsemöte idag, men men. Jag tänkte att jag ska börja springa från bussen så ofta som möjligt med start idag eftersom jag missar så himla mycket träningar på grund av att jag måste prioritera hela tiden. Jag har hört nån gång att man inte ska börja vanor på måndagar, men jag är så förvirrad att jag knappt vet vilken dag det är, så jag tror inte att det gör någon skillnad.

För att fortsätta vara duktig har jag nu skrivit klart min spanskaintervju som ska in imorgon ( Whaaaa! muntlig redovisning och jag kan ingenting!!) och tänkte fortsätta vara duktig genom att spela fiol ett tag. Men ska jag vara ärlig slutar det nog med att jag sitter i TV-soffan om en timme eller två och slökollar på nåt onödigt som 2 1/2 män eller nåt liknande...

Kommentarer:

1 Lina:

skriven

Det där med "kan ingenting" tror jag inte ett dugg på Sara... I ditt fall betyder det ju förmodligen att det finns ett ord du inte kan.. eller nåt ;)

Kommer gå bra! :)

Kommentera här: