The black rider

Jag klarade provet! Med två poäng, men det spelar ingen roll, jag klarade det iallafall...Det var nästan inga frågor jag kände mig säker på, eller det är hur det känns nu. Det var säkert fler frågor jag var säker på än det känns som, men jag kommer inte ihåg några frågor, så det är bara osäkerheten och gissningarna jag kan vara säker på... Det jag kände mig mest säker på handlade om alkohol, och var alltså inte ett dugg relevant för hur bra eller säker jag är som förare. Jag vet att synen påverkas av alkohol, till det sämre, och att man hur som helst aldrig ska köra bil eller motorcykel eller andra fordon när man druckit eller dagen efter, MEN DET AVGÖR INTE HUR BRA FÖRARE JAG ÄR!! Om jag aldrig dricker påverkar inte promillegränser, hur mycket starksprit starköl innehåller eller liknande mitt körande.
 
Jaja, godkänd är jag iallafall så nu är det fullt fokus på körningen så jag klarar uppkörningen när jag väl får en tid.

Kommentera här: