Sunshine of mine

Somnade till hällregn och prognosen att idag skulle bli minst lika illa men vaknade till min stora förvåning och lycka till blå himmel, skinande sol och löften om fortsatt vackert väder, inte bara idag utan även frammåt. Det känns riktigt bra nu inför riskutbildningen på Gillinge idag. Var lite orolig över vädret eftersom det är lite lagom mysigt att köra motorcykel i hällregn, men nu behöver jag inte oroa mig för det. Dock vaccinerade jag mig mot TBE igår, som den extremt smarta och välplanerade människa jag är, så vänsterarmen gör ont när jag gör vissa saker, typ lyfter den ut från kroppen. Vi får väl se hur det går, men jag tror ärligt talat att jag inte kommer att känna av det alls när jag väl fått på mig stället och sitter på en Honda CBF 125, (lite tur ska man ha, Gillinge kör nämligen likadana motorcyklar som jag!). Det ska bli så kul att få köra, men jag tror att jag kommer att vara ganska så trött ikväll. Lång tid på en motorcykel i ett ställ med hjälm som inte hunnit bli inkörd tar på kroppen...

Kommentera här: