Life sucks and then you die...

Ja, jag läser Breaking Dawn, igen. Men den är ju bara så bra, så jag kan helt enkelt inte låta bli! Finns många, många, många bra citat att hitta...
 
Hursom, tror att jag äntligen är fri från fängelset! (eller hönshuset, välj själv) Idag packade vi in de första 11000 (tror jag) kycklingarna och med lite tur, framför allt med vädret, slipper jag vara med på tisdag när 20000 till (om jag inte missförstod...) kommer. Om vädret är okej är det nämligen flyghavre som gäller nästa vecka, och eftersom jag bestämmer när det är flyghavre är det riktigt najs! Det blev förresten ingen kidnappning av kycklingar, vad jag vet, så ingen behöver tycka synd om någon kyckling extra mycket.
 
Jag har hunnit tröttna ordentligt på hönshuset senaste veckan, så helg med chans att köra motorcykel och kanske se lite av solen är varmt välkommet. Sen är det ju alltid skönt att vara ledig också, men igår bestämde jag att vila kan man göra någon annan gång. Det är inte alls vad skollov är till för...

Kommentera här: