Not afraid

Det är något fel på vårat internet, något allvarligt fel. Självklart la det av, igen, precis när jag tröck (jag vet, tryckte) på publicera... Jag orkar inte!!!
 
 Hur som helst har jag kört motorcykel idag och det har gått grymt bra! Mamma sa att hon blev lite rädd när jag drog upp mc:n i 70 på 70-vägen, men att hon tyckte att det gick bra idag. Det är alltid skönt när det inte bara är jag som tycker att det går bra! Annars var det vääldigt många fotgängare ute och de bilar som var ute eller som var parkerade längs med eller bredvid vägarna (gatorna?) i stan var förvirrade, felplacerade och otydliga. Och det var inte bara något jag tyckte, mor min höll med. Skönt att det inte var så många bilar ute helt enkelt. Lite svängar åt höger och vänster, en hel massa korsningar, lite enkelriktat, en massa vägmärken och lite landsväg stod på övningsschemat för dagen och det är riktigt skönt att det flöt på så bra som det gjorde! Några lektioner och mycket övningskörning och sen tänker jag minsann kunna köra utan att ha en handledare på passagerarplatsen!!

Kommentera här: