Just too close

Hm, jag är väldigt säker på att jag gjorde ett inlägg där jag förklarade hur oförklarligt bra Cockpit är, men tydligen är antingen blogg.se eller vårat internet emot mig, för det verkar ha försvunnit... Hur som helst såg jag Cockpit med trevligt sällskap i tisdags, och den var bara bäst.
 
Idag har jag plockat flyghavre igen, tills åska och regn gjorde att vi bröt för dagen. Helt galet hur tungt det kan vara att bara gå, men med tanke på all lera/gegga/sörja som fastnar på stövlarna och allt korn som står ivägen är det kanske inte så konstigt ändå. Ska bli skönt med två dagar ledigt hur som helst. Förhoppningsvis kan jag ha lite tur och få köra lite motorcykel någon (eller kanske några) solig (-a) stund (-er) under helgen. För övrigt längtar jag tills skolan börjar igen, konstig som jag är. Plugg är något det är ont om just nu, logiskt nog, men jag saaaaknar det!!! Och ja, jag vet att jag är extremt konstig och borde njuta av att vara ledig, men det är trååkigt!
 
Hehe, lämnade in timrapporteringen för arbetet this far idag, har lyckats få ihop 107 timmar och mer lär det bli. Ska bli kul att se vad lönen blir...

Kommentera här: