Sol vind och vatten

Jaaaaa! Det är knappt någon snö kvar! Häromdagen var det bra att det snöade, idag är det bra att snön är nästan försvunnen. Meeeen jag vill gärna köra motorcykel, typ nu, så ju fortare snön försvinner, desto bättre. Jag kan stå ut med snö fram till på torsdag eftersom familjen (eller delar av den, alltså inte jag) ska åka stafettvasan på fredag och de vill ha snö så de kan åka skidor och ha kvar lite känsla av att det fortfarande är vinter när de åker, men efter det får snön faktiskt försvinna. Det är barmark, man kan cykla till bussen, det mesta av snön är borta, jag vet att jag tjatar, men det är awesome!

Idag har jag överlevt 6 timmar på tåg. Det var ganska segt, men å andra sidan hann jag plugga MC-teori och redigera engelska, så det gick relativt fort. Innan tåget VANN jag på bowling mot hela familjen. Det har aldrig hänt, någonsin. Jag brukkar komma tvärsist och vara heeeelt värdelös, men idag gick det väldigt bra, av någon anledning.

Juste, jag överlevde melodifestivalen igår också, uppenbarligen, och igår gick det, enligt mig, riktigt bra och det var rätt som gick vidare.

Kommentera här: