Holiday

Idag har jag varit ledig, trots att lovet egentligen tog slut igår. Vi har hemstudiedag idag och imorgon, men inga arbeten att jobba med, så då blir det ledigt. Jag har spelat gitarr i flera timmar, kollat på film, tränat lite och egentligen inte gjort något viktigt. Okej, något viktigt har jag faktiskt gjort, jag har varit på konfirmationsläsning och lyssnat på föreläsning om ätstörningar. Hoppas att det ger konfirmanderna något!

Imorgon ska jag in till stan för en pratstund istället för att plugga, kolla efter nya snowboardpjäxor eftersom de jag äger får mina ben att domna bort och sedan åka på årsmöte med kyrkans unga. Jag hoppas att det fortfarande finns pjäxor i affärerna, de har en tendens att försvinna ganska fort.

Inte egentligen något intressant att läsa, men vääääldigt skönt med förlängt lov.

Juste, jag har kört bil idag för första gången sen snön och halkan kom. Det gick riktigt bra! Mamma satt bredvid och sa att hon inte var orolig en enda gång under hela resan, vilket är ett bra betyg eftersom hon har en tendens att oroa sig i onödan och bli nervös när jag kör... Det kanske kan bero på att jag inte är jätte bra på att köra än...

Kommentera här: