En kamera, en kamera, en liten, liten kamera...

Känner att det troligtvis klassas som dagens i-landsproblem, men varför ska kameran inte gå att hämta förrän imorgon eftermiddag?! Vi ringde imorse och pratade med stället vi beställt från och de skulle skicka paketet idag, utan putsduk. Inte mig emot! Eftersom det skickas idag kommer det till postens uthämtningsplats ikväll eller imorgon, och då kan vi hämta det imorgon kväll. Men det är så långt till imorgon kväll!! Haha, här sitter jag och klagar trots att jag egentligen kunde ha fått vänta vääldigt mycket längre på att få kameran... En EGEN kamera, med objektiv. En kamera jag inte behöver be om lov att få låna innan jag tar med den någonstans. En kamera jag inte behöver säga tillhör min far när någon påpekar att det är en stor kamera. Wiiiiee!! Vad jag längtar tills jag får den!! Det är nästan som när man var liten och väntade på tomten, bara det att jag vet vad mitt paket innehåller. Om bara snön kan ligga kvar och temperaturen kan hålla sig på minus kanske jag kan hinna ut i helgen och fota lite. Självklart vore det bra ur träningssyfte också om snön låg kvar. Har en plan att åka lite längre med längdskidorna varje dag, och om det ska ge något måste det ju finnas lite snö att åka på. Blev några varv på åkern idag, men spåret är inte riktigt roligt. Med några plusgrader blev snön inte rolig alls och spåret har använts av rådjur så det såg inte riktigt ut som sist vi var ute. Får väl såklart springa istället om snön försvinner, men springa kan man göra resten av året...

Kommentera här: