The scientist

Bildbomb!! Men helt tyst tänker jag inte vara för det. Har lagom vaknat och ätit frukost med bästaste Moa efter vår filmkväll igår. Det var awesome!! Tack bästaste du!!!
Jag har fått mitt schema! Äntligen! Så nu vet jag exakt hur det är tänkt att jag ska plugga under hösten, åtminstone som det ser ut just nu, det brukar ändras en del de första veckorna, men det ser iallafall bra ut än så länge. Åh, jag vill gå i skolan nu!! Fast då hade jag inte kunnat ha filmkväll, så det är ju tur att jag inte går i skolan än. Har iallafall skrivit ner hela schemat nu, så det saknas bara en loggbok att föra över det till, lite plugg, några lektioner och sedan kör vi!  
Foto: AliceSaraLovisa, Augusti 2012

Kommentarer:

1 Moa:

skriven

Jag hade det också jätte awesome! :D
Och superfina bilder! Älskar fruktbilderna :)

Kommentera här: