Scary movie

Idag är en stor dag, eller kanske inte, men idag har jag kollat på skräckfilm. På spanska. Med svensk text, förvisso, men ändå. Bara grejen att jag faktiskt valde skräckfilmen över en happily-ever-after-film!! Jag är till och med nästan sugen på att se resten av filmen, som vi ska se på tisdag. Knasigt! I övrigt har dagen inte bjudit på mycket. Plugg, plugg och lite mer plugg (vilket jag egentligen inte har något emot), trevligt folk och lite möbelflytt i kyrkan och sen kör på det. Och ingen tid över för att planera roundabout... Får ta en sak i taget och dra igång med info/planering senast i helgen. Är inte helt säker, men jag kanske kan hinna ta en rast under dagen imorgon eller möjligen hinna hem och planera och fixa innan jag ska iväg till kyrkan och träffa konfaledarna (världens bästa och underbaraste!!) inför inskrivningen av nästa års konfirmander, som är nästa torsdag.

Kommentera här: