May it be

Eftersom jag inte följde med på familjens semester på Västkusten i år tvingade min mamma mig att komma på något annat jag ville göra på mitt sommarlov. I slutänden var det hon som kom på det, men idag (sista dagen på mitt sommarlov) var hon och jag på spa på Sätra Brunn. Hela dagen har vi legat och flytit i deras varma pool, suttit och pratat i deras ännu varmare bubbelpool, svettats i deras inte så varma ångbastu och deras desto varmare torrbastu och sist men inte minst fått fantastisk helkroppsmassage med ansiktsbehandling som avslutning. Massagen var 55 minuter och jag var helt säker på att jag skulle somna, men jag lyckades faktiskt hålla mig vaken hela tiden när jag väl låg där på massagebordet. Sååå himla skönt!! Känner att jag nu kan vakna upp i morgon och bara flyga upp ur sängen för att åka till skolan. Så utvilad har jag blivit. Inte för att jag varit extremt morgontrött de senaste sommarlovsdagarna, men ändå... Haha, när vi kom i morse hade vi så mycket tid på oss innan vi skulle på ett avslappningspass att vi gick på upptäcksfärd i lokalerna för att se var poolen, bubbelpoolen, behandlingsrummen och allt annat låg och då råkade vi snubbla över en kändis där bredvid poolen. Vi förväntade oss inte att träffa henne där och hon förväntade sig inte att träffa oss där. Kändisen var min kära faster som jag inte träffat på väldigt länge. Sen sprang vi på varandra när vi åt lunch också, så nu har vi hunnit prata en hel del med henne också på vår avslappningsdag. Roligt! Tänk att vi valde just samma dag att vara där, av alla dagar på året!

Kommentera här: