Don´t you remember

Ni anar inte hur sugen jag var på att ta motorcykeln till skolan idag. Dock var det lite för besvärligt att få ordning på var stället och motorcykeln skulle förvaras under dagen för att på bästa sätt finnas tillgängligt för att jag skulle orka med allt besvär. Det fick bli cykeln utan motor helt enkelt, och sedan buss efter det. Det var första gången jag använde mitt busskort och det var lagom kul när kortapparaten bara hostade och spottade åt mitt kort. Den ville absolut inte läsa det, och samma historia var det på vägen hem. Vad är det för fel egentligen?! Jag har inte ens haft kortet i närheten av telefonen, så jag kan bara inte ha avmagnetiserat det!! Jaja, får väl se vad som händer. Båda gångerna fick jag följa med bussen iallafall.
 
Idag gick jag i skolan en timme och 20 minuter. Ganska så lugnt alltså. Samma visa är det imorgon och på fredag också. Ett par timmar eller lektioner per dag, och sen är det inte mer skola än så. Fördelen med att det är lite skola är att man har desto mer tid att träffa personer man borde ha träffat när man hade sommarlov men trots all tid man hade ändå inte hann träffa. Som Lina till exempel. Precis som vanligt är det alldeles för länge sedan vi träffades sist, men idag gjorde vi något åt detta och gick på stan och fikade. Nice!! I really needed that one! Skulle vilja säga att jag hoppas att det inte blir lika långt till nästa gång, men det är helt ärligt inget att göra åt det den här gången. Nice eftermiddag hur som helst!!

Kommentera här: