Still alive!!

Jag överlevde trots att jag hade Zwierka och hon hatade alla andra hästar igår. Två timmar av ständiga öron bakåt och hot om sparkar mot andra hästar blandat med galopp och hoppning. Sen såklart en knapp timme i stallet tillsammans med monstret. Nej, så hemsk är hon faktiskt inte, så länge hon har en bra dag. Igår tyckte hon tydligen att hon kunde vara snäll mot människor, men extra taskig mot hästar.

Hade tänkt spendera den här helgen på motorcykeln, men eftersom det regnade/snöade/haglade idag känns det inte riktigt som att det kommer hända. Tänkte annars spendera helgen med att ta igen mig ordentligt = sova så mycket som möjligt så att jag inte är lika trött nästa vecka som jag varit den här, men det lär väl inte heller hända. Känner inte riktigt för att lägga mig tidigt och imorgon är det orientering som gäller. Klubben anordnar en tävling så jag ska vara funktionär. Samling klockan 8 imorgon alltså. Ingen sovmorgon med andra ord.

Men, men. Det är väl bara att försöka klara sig utan motorcykel och sovmorgon helt enkelt. Jag har iallafall klarat av ett matteprov idag, och det känns som att det gick helt okej faktiskt. Det betyder att jag slipper göra det på måndag, vi fick välja dag nämligen.

Kommentera här: