Killing time

Både idag och igår har jag suttit instängd på mitt rum och sytt på en klänning jag tänkte att jag kanske kunde ha på redovisning och gudstjänst när konfirmanderna ska konfirmeras nästa helg. Självklart blev resultatet som alltid när jag är kreativ. Inte bra alls. Den ser ut som en ballong eller något en fågelskrämma skulle kunna ha på sig, typ. Alltså har jag slösat bort två hela dagar där jag borde ha spelat fiol hälften av tiden och pluggat svenska den andra hälften. Resten av tiden som inte egentligen finns borde jag ha pluggat allt annat som kommer nu efter lovet. Men det har jag inte.

Jag hade hoppats på att köra en hel del motorcykel idag, men det hanns inte med. Inte för att jag gjort något nyttigt, utan för att mina föräldrar haft fullt upp. Får helt enkelt hoppas på morgondagen.

Kommentera här: