Keep up

Oj, oj...
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade något. Anledningen är att jag haft fullt upp med underbara konfirmander och plugg. <3 Saknar redan konfirmanderna och ledarna, trots att konfirmationen var i söndags och jag spenderade större delen av helgen med dem. Konstigt! Eller väldigt mycket inte.

Hur som helst har jag nu klarat av två tal på tre skoldagar och har bara ett E-test och ett matteprov kvar den här veckan, så nu har jag tid att stanna upp och andas lite. Och uppdatera, såklart. Sen har jag fiolkonsert på lördag och vi ska spela Våren av Vivaldi (!!). Jag har inte rört stycket på två veckor, så det är tur att det är tisdag och inte fredag, även om det kändes som det i morse av någon anledning. Nu är det alltså fiol, plugg, träning, kyrka och allt annat som gäller.

Något annat jag inte rört på evigheter är körkortsteoriböckerna. Jag måste börja plugga teorin på riktigt och köra så mycket som möjligt nu så att jag kan mesta möjliga när första lektionen är...

Och så klart orienteringen. Jag ska lägga en hel tävling och har knappt arbetat med banorna. Tur att man har en tränare till hjälp som kollar lite.

Kommentera här: