Sun is shining and so are you

Termin 5 är klar och alla tentor är godkända så nu är det sommarlov och helledigt ett tag. Har hunnit med ett fantastiskt fint bröllop, en härlig student, en slapp nationaldag, lite träning här och var och en del packning av lägenheten senaste veckan. Eftersom telefonen kraschade har jag ungefär noll bilder från något av allt skoj, men men... Preliminärt får jag flytta in på torsdag så fram till dess kan jag packa och rensa allt jag lyckats samla på mig sen jag flyttade hemifrån men det är svårt att städa färdigt när rummet är fullt av kartonger. 
Hade lite långtråkigt så jag tog en promenad och bara ändå gick tills cykelvägen tar slut ut mot Börje. Den går betydligt längre än jag trodde, känns nästan som att man är halvvägs hem till landet, så promenaden blev kanske lite längre än jag planerat men det var skönt ändå. Eller, får väl se imorgon om jag pajat höften eller om den bara skräms lite men det är nog lugnt.

Kommentera här: