Bad habits

Jag var 99 % säker på att jobbet skulle ringa i fredags med kris och panik för att någon var sjuk till natten, men de överraskade med att vara friska alla tre så jag fick sova ordentligt innan det var dags för dop i lördags. Lite småflummig präst men annars ett fint dop. Barnspring och lek med ekot i sakristian (hur man nu stavar det) hör lite till xD

Sådär lagom pepp innan BodyPump, men sååå skönt efteråt ❤

Mina kollegor lyckades inte hålla sig friska hela helgen, så inatt var jag där och jobbade igen. Hade ingen skola idag så det gick bra att sova och plugga på eftermiddagen. Säger varje gång att jag måste sluta jobba nätter. Flera dagars plugg blir mer eller mindre stört och jag blir zombie i en vecka eller så för att jag inte kan sova ordentligt... Meeen ändå tar jag passen så gott som varje gång de ringer, oavsett om jag borde eller inte.

Kommentarer:

1 Bettan :

skriven

Tack för att du kom ❤️! Hahaha arbetsnarkoman 😉😂

Kommentera här: