Tiden är så knasig ibland

Jag känner att det kanske vore en dum idé att bråka med mina kära lärare så här 3 månader innan studenten. Så jag ska göra mitt absolut bästa för att undvika det, men den senaste tiden har jag hittat en himla massa saker att irritera sig över. Kan det kanske vara så att jag längtar till studenten tro? Haha, håller på att driva lillebror galen med mitt tjat om exakt hur många månader, veckor och dagar det är kvar till studenten, hur nära det är ena sekunden och hur långt bort det är nästa sekund. Tiden går så fort, men samtidigt så långsamt på något vis. De senaste fyra veckorna, med start när jag flög till Barcelona, har gått extremt fort med mycket stress över saker jag borde ha gjort (istället för att helt enkelt göra dem har jag panikat över att jag inte gjort dem tidigare, inte särskilt smart) och jag vet att den kommande veckan, med planering inför och genomförande av Våga Vara Egen mässan nästa torsdag kommer att gå ännu fortare. Gah!

Kommentera här: