Sjukling

Huvudet snurrar och illamåendet hotar att slå till ordentligt, inget jobb imorgon heller med anda ord. Oavsett vad det är för skit har det suttit i sen i fredags, så heela helgen har jag gjort inte myckey vettigt. Kollat på föreläsningar i min sista distanskurs den här terminen, plöjt film, hängt med en febrig systeryster. Det känns nästan som feber, och jag pendlar på gränsen till feber (enligt mina definitioner, ingen läkare skulle acceptera 37.0 som feber) men huvudvärkstabletter gör bara snurrandet värre. Jag mår inte riktigt illa, men det känns som att jag skulle kunna börja må illa vilken sekund som helst. I fredags kände jag mig svimfärdig, idag bara trött. Orkar inte!! Bara för att jag kunde jobba heldagar hela den här veckan. Bara försöka vila och hoppas det går över. 

Kommentera här: