Musik+springa=bättre träning

Har kidnappat alla pappas nya skivor (moahahahaha) för att uppdatera min musiksamling lite. Jag ska lämna tillbaks dem (allihop) så fort jag lagt in dem på datorn, men ändå. Håller på och lägger in träningsmusik på en gammal MP3-spelare så jag slipper släpa runt på telefonen när jag springer (har slarvat bort min minililla ipod) och då är pappas musik (eller möjligen lillebrors, men pappas är lättare att kidnappa eftersom lillebror har allt på telefonen) det bästa stället att leta. Tror att jag kanske hittat bra musik, men ska provspringa ikväll så snart vet jag om den är bra eller inte. Jag är sådär så jag bara måste ha musik i öronen när jag springer, eller åtminstone om jag ska orka ta i, och det måste dessutom vara rätt musik. Dels måste det vara musik jag gillar och dels måste det var musik med tydligt tempo. Och såklart rätt tempo. Sist jag uppdaterade min träningsmusik råkade jag ta bort all musik jag hade på ipoden utan att spara den ens på datorn, så då förlorade jag den låt som hade perfekt tempo. Har fortfarande inte lyckats hitta den, på min dator finns den tydligen inte och på den andra dator jag har tillgång till här hemma verkar den heller inte finnas. Får helt enkelt hitta en ny perfekt låt att springa till, eller bara se till att orka springa i samma tempo som de låtar jag springer till nu. 

Kommentera här: