Hopplöst

Har gjort ett tappert försök att komma igenom mitt berg av plugg idag, och det går frammåt måste jag ändå säga. Kändes helt hopplöst, men när jag tänker efter har jag faktiskt kommit igång ordentligt med fysiken, gjort så mycket jag kan i nuläget på biologin och gjort svenskan så klar att den går att lämna in (men ändå ska slipas till lite innan jag faktiskt lämnar in den, det är ju inte deadline förrän på fredag). Just nu sitter jag och knåpar på en fotobok, helt orelaterat till skolan. Kände att jag är värd det efter pluggspurten jag gjort nu ikväll. Har snart haft min alldeles egna kamera i ett år, och även om det många gånger är så att jag tycker att bilderna blir asbra när jag är ute och fotar, bara för att inse att de var suddiga (allihop!!) när jag kommer in, så har jag några jag blivit nöjd med under året. Vore kul att göra ett album med de allra bästa, så nu försöker jag välja ut vilka som ska få vara med. Borde egentligen ta och gå och lägga mig så det inte blir som igår och jag inte somnar före 2 inatt, men jag ska bara... 

Kommentera här: