För lite tid, som vanligt

Vi har gått igenom vilka examinerande deadlines/prov vi har fram till jullovet, det kommer bli 7 produktiva veckor. Minst två examinerande deadlines/prov varje vecka (utom v. 48) och sen betydligt fler v. 49, 50 och 51. Tur att vi har 48 att jobba undan några av uppgifterna som ska in 49-51. Vi kommer åtminstone inte rulla tummarna och fundera på vad vi ska göra med vår tid!

Underbaraste HiHats ("mitt" husband) har hjälpt mig prioritera lite, har nu tillåtelse att missa kyrkans styrelsemöte och fått ett typ accepterande av att jag inte kommer vara med på konfaövernattningen i jul. Lite trist att jag inte kan vara där, men jag har inte fått tag på någon sån där tidvändare Hermione har än, så jag har fortfarande ingen möjlighet att vara på flera platser samtidigt...

Kommentera här: