Vertikalt läge

Har av någon anledning huvudvärk, nackont och är vääldigt trött. Känns hemskt dumt. Vet inte riktigt vad det är för något men skulle kunna gissa på spänningshuvudvärk eller snart-kommer-åskan-huvudvärk. Eller kanske migrän, fast det vet jag inte hur det känns. Har i alla fall haft det sen i torsdags, när vi på konfan pratade om mitt favoritämne (läs hatämne) döden. Känns dumt om det gav spänningshuvudvärk som fortfarande sitter i, men kan skylla på det så länge. Skulle egentligen plugga fysik idag, och det har jag faktiskt gjort (liite) också, men orkar inte riktigt sitta upp och fokusera på fysiktalen, så jag skiter i det nu. Har fysikprov på måndag, men jag hinner plugga resten imorgon. Och fysikrapporten som ska skrivas har inte deadline förrän "innan sommarlovet", vilket betyder skolavslutningen den 12:e, så där är det över en vecka kvar. Och inte så särskilt mycket arbete.

Kommentera här: