Fredag den trettonde

Fredag den trettonde, min monsterexaminationsmaratondag. Snart är den förbi, och jag har klarat av alla de examinationer jag haft idag. Sen kanske inte resultatet blev vad jag önskat, men jag är ganska säker på att jag klarat mig igenom dagen med godkänt i allt iallafall. Började med spinning, (man bra måste älska instruktören som kör morgonpasset på fredagar, hon är bara bäst!!), och det är nog tur att jag tog mig en ordentlig genomkörare imorse för att orka med dagen. Nu på kvällen har jag krönt dagen med att söka lite jobb, ska man kunna hitta på något kul efter studenten (eller ha lite mer pengar att leva på fram till dess, det är väl aldrig fel med lite extra cash?!) måste man ju börja samla på sig snart. Förhoppningsvis resulterar det i något spännande till slut!! Tror att det är dags att krypa ner under mitt härliga täcke, kanske läsa något kapitel i en bra bok och ta en välförtjänt natts sömn. Imorgon har jag två uppsatser att skriva, en hemsida att lappa ihop och om inte annat ett tak att hjälpa till att lägga. 

Kommentera här: