Distractions

Men oj, var tog gårdagen vägen egentligen? Helt ärligt gjorde jag inte mycket igår, men ändå försvann dagen bara sådär... Jag körde lite motorcykel, vilket kändes riktigt bra, eftersom det för en gångs skull inte regnade. Uppenbarligen har vi inte samma tur idag, och enligt prognoserna ska nästa vecka se ut som idag, inte som igår. Nooooo!! Regn betyder att det kanske inte blir någon flyghavre, men jag tycker att vi ändå måste börja någon gång, även om det regnar. Flyghavren måste bort, och ska det regna hela sommaren så kan man väl lika gärna gå medan det regnar, eller? Får väl vänta och se vad bonden säger, han har makten att bestämma och domen kommer idag...
 
Nu har jag klarat av ett aktivitetsrådsmöte som årsmötesordförande vilket känns ganska bra, trots att vi bara var tre av fem närvarande. Möten på skype är mycket intressant måste jag säga. Sist var det min dator som protesterade så då kunde inte jag vara med. Idag var det en i rådet som inte hade internet och för oss tre som närvarade krånglade lite mikrofoner, ljud och liknande. Man vet liksom aldrig vad som väntar en när man loggar in för att ha möte.

Kommentera här: