Sunshine in the rain

Solen skiner!! Det känns som evigheter sen jag vaknade upp till blå himmel och solsken, och det är inte bara för att jag går upp så tidigt på morgonen. På min uppkörning disskuterade min körlärare och inspektören huruvida hösten har kommit eller inte, och kom fram till att höstvärmen har vi iallafall eller om det kanske är avsaknaden på värme... Att det sedan började regna och inte riktigt har slutat på hela veckan är bara ytterligare ett argument för att hösten kommit. Men inte idag inte. För solen skiner och även om det kanske inte är någon större temperaturskillnad mot igår och i förrgår och dagen innan det så är det ändå mer sommar idag än det var igår och dagen innan igår. Och jag tror faktiskt att det blåser mindre idag än det gjort de senaste dagarna också, så lite mer sommar där också. Eller, om man som jag tror att det blåser mer på hösten än på sommaren iallafall... Bara att ladda så mycket solljus som möjligt nu, för vem vet när regnet konkurerar ut det igen? Hoppas, hoppas, hoppas det kan få vara torrt och soligt och varmt ett tag till!!

Kommentera här: